Search

sobota 19. júla 2014

Mini-brigáda Štrbské pleso

Život je plný prekvapení a niekedy mi hodí do cesty nečakané, ale zábavné situácie. Včera na obed som sa napríklad dozvedela, že je moja prítomnosť nevyhnutná, a veľmi žiadaná, v hoteli na Štrbskom Plese. V reštaurácii vypadol jeden čašník a keďže hotel je na kompletku plný, potrebovali výpomoc v reštaurácii. 
Normálne pracujem na iných "rajónoch", ale práca sa veľmi nelíši a za chvíľku som sa naučila čo som potrebovala. Napríklad som sa naučila ako treba upratovať stoly - je na to špeciálna metlička (to bola moja obľúbená právca) - rámovať špinavý riad, prestierať na raňajky a dokonca aj to, že príbor musí byť v presnej vzdialenosti od okraja stola. Konkrétne vo vzdialenosti jedného palca. 

Poukazovali mi, čo kde je a čo ako treba spraviť, a po pár minútach to už išlo samo :)
Hneď som si potykala s kolegyňou na praxi a podľa posledného prehlásenia nášho šéfa, sme tvorili dobre zohraný tím :) Bol sklamaný, že zajtra už idem domov. Priamo som mu povedala, že ak by mi dal vedieť skôr, bola by som ostala, ale teraz si už nebudem rušiť plány, ktoré mám hneď od pondelka. 

Došla som k záveru, že kým doštudujem, ešte sa popri tom aj vyučím za čašníčku, keď to takto pôjde. Jediné, čo mi bude chýbať bude výučný list, ale prax budem mať :) Možno sa mi to nakoniec aj niekedy zíde. Aspoň bude čo napísať do životopisu. 

Len sa musím do budúcnosti poistiť a vždy - aj keď pôjdem iba na prázdniny - si zbaliť do kufra aspoň jednu čiernu sukňu alebo nohavice. Teraz ma zastihli nepripravenú, keďže som naozaj len na prázdninách s cieľom oddychovať a nepracovať, ale aj v požičanom oblečení sa to dalo zvládnuť. Je to sranda, keď máte na sebe nohavice o číslo alebo dve väčšie, ale lepšie ako nič :D

Teším sa na ďalšie zážitky ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára